Friday 22 July 2011

Aku mahu menangis kerana terharu bila mana Uncle Nik,uncle yang join my trip to Dublin and London tu mendoakan sesuatu untuk aku.



"Semoga Nurul Diyanah diberikan kerahmatan & keberkatan atas usaha-usaha murni tersebut & jangan serik mengikuti rombongan bersama-sama uncle sekeluarga lagi."

Maybe bagi korang..
Tade pape la doa macam ni
Tapi bagi aku,besar ertinya
Especially, bila orang yang jauh lagi berusia dari kita,doakan untuk kesejahteraan kita.
Lagipun,dia mendoakan aku saat aku tengah sedih,parah,rasa jiwa dan hati aku tak tenteram.


Oh uncle nik ni ade bawa isteri dia,aunty sal dalam trip ni. and on the second day,till the end of our trip which is until ktorang nak pulang kembali ke malaysia,both of their son pun join.
They study abroad.
So, bukan aku sorang la yang muda join trip tu.
Hahaha.

Oh back to doa dia...
Aku rasa dirahmati sangat2
Thanks Allah.
:)

No comments:

Post a Comment